Οταν μάλιστα μιλάμε για Ιταλικό όχημα, ο τότε συνήθως άχαρος ρόλος του χειριστή μετατρέπει την όλη διαδικασία σε απόλαυση.
Σήμερα κατάλαβα γιατί ο Αντρέας με το GUZZI ήταν δύσκολος στόχος για το Kawasaki μου.
Εδώ τα πράγματα είναι απλά, αρχοντική θέση με διαστάσεις που δεν επιτρέπουν αρνητικά σχόλια, ροπή που σκοτώνει και στρίψιμο διαβήτης.
Εδώ τα πράγματα είναι απλά, αρχοντική θέση με διαστάσεις που δεν επιτρέπουν αρνητικά σχόλια, ροπή που σκοτώνει και στρίψιμο διαβήτης.
Δεν έχω οδηγήσει το αντίπαλο δέος από την Βαυαρία, τούτο εδώ όμως οδηγείται και χωρίς ABS.
Το μόνο αρνητικό που είδα, ήταν η αίσθηση που παίρνεις από τα φρένα, απλά θα τα ήθελα ισχυρότερα και τέλος τον συμπλέκτη θα τον ήθελα λίγο πιο γιαπωνέζικο σε αίσθηση.
Το γνωστό τράβηγμα προς τα δεξιά και μόνο εν στάση, είναι περισσότερο σήμα κατατεθέν, παρά μειονέκτημα.
Απόδοση από χαμηλά και επόμενη στάση στο Nordkapp.
Στην αστική μετακίνηση θα υποφέρετε λίγο, αλλά σίγουρα κανείς δεν το παίρνει για delivery.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου