DUCATI MULTISTRADA 1200
Το νέο Road Enduro ( Enduro μιάς και το ύψος μεταβάλλεται) μοντέλο της Ducati, το 1200 Multistrada προκαλεί ήδη «ζεστές» συζητήσεις σχετικά με τον σχεδιασμό του και ειδικότερα με το ρύγχος του.
Η τιμή της ακριβότερης έκδοσης ( 1200s Sport & Touring ) θα φτάνει στη Ελλάδα λίγο κάτω από τα 20.000 ευρώ, με τιμή εκκίνησης για τo απλό μοντέλο με τo marzocchi πηρούνι και την sachs ανάρτηση 15.980 ευρώ.
Ολες οι εκδόσεις θα έχουν ride by wire, traction control DTC καθώς και την δυνατότητα επιλογής μεταξύ διαφορετικών χαρτογραφήσεων της ECU, που μεταβάλλουν την απόδοση του κινητήρα αναλόγως των συνθηκών λειτουργίας και των απαιτήσεων.
H Λειτουργία της μοτοσυκλέτας θα μεταβάλεται σε Sport, Touring, City και Off road.
H έκδοση sport θα έχει ABS καθώς και το σύστημα DES, που ρυθμίζει ηλεκτρονικά τα χαρακτηριστικά των αναρτήσεων της Ohlins (τεχνολογίας ΤΤΧ) αναλόγως του τρόπου οδήγησης, η οποία μεταβάλει και το ύψος.
Ολα τα παραπάνω ηλεκτρονικά, είναι απαραίτητα καθώς η ιπποδύναμη αγγίζει πλέον τους 150 ίππους.
Οι κάτοχοι BMW GS θα χάσουν τον ύπνο τους από τον Μάρτη του 2010 που το Multistrada θα κυκλοφορήσει
http://www.ducatinewstoday.com/2009/11/there-thats-better-ducati-multistrada-1200-nose-job/
http://www.ducati.com/bikes/multistrada/1200_s/index.do
http://www.mrbike.gr/website/index.php/street/Ducati-Multistrada-1200.html
Το νέο Road Enduro ( Enduro μιάς και το ύψος μεταβάλλεται) μοντέλο της Ducati, το 1200 Multistrada προκαλεί ήδη «ζεστές» συζητήσεις σχετικά με τον σχεδιασμό του και ειδικότερα με το ρύγχος του.
Η τιμή της ακριβότερης έκδοσης ( 1200s Sport & Touring ) θα φτάνει στη Ελλάδα λίγο κάτω από τα 20.000 ευρώ, με τιμή εκκίνησης για τo απλό μοντέλο με τo marzocchi πηρούνι και την sachs ανάρτηση 15.980 ευρώ.
Ολες οι εκδόσεις θα έχουν ride by wire, traction control DTC καθώς και την δυνατότητα επιλογής μεταξύ διαφορετικών χαρτογραφήσεων της ECU, που μεταβάλλουν την απόδοση του κινητήρα αναλόγως των συνθηκών λειτουργίας και των απαιτήσεων.
H Λειτουργία της μοτοσυκλέτας θα μεταβάλεται σε Sport, Touring, City και Off road.
H έκδοση sport θα έχει ABS καθώς και το σύστημα DES, που ρυθμίζει ηλεκτρονικά τα χαρακτηριστικά των αναρτήσεων της Ohlins (τεχνολογίας ΤΤΧ) αναλόγως του τρόπου οδήγησης, η οποία μεταβάλει και το ύψος.
Ολα τα παραπάνω ηλεκτρονικά, είναι απαραίτητα καθώς η ιπποδύναμη αγγίζει πλέον τους 150 ίππους.
Οι κάτοχοι BMW GS θα χάσουν τον ύπνο τους από τον Μάρτη του 2010 που το Multistrada θα κυκλοφορήσει
http://www.ducatinewstoday.com/2009/11/there-thats-better-ducati-multistrada-1200-nose-job/
http://www.ducati.com/bikes/multistrada/1200_s/index.do
http://www.mrbike.gr/website/index.php/street/Ducati-Multistrada-1200.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου