Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

Audax Randonneurs Greece P.E.P.A.

AUDAX RANDONNEURS GREECE



Ο θεσμός των brevet στην Ελλάδα αναπτύζεται διαρκώς, έτσι περιμένουμε την νέα χρονιά με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Για το 2010 η http://www.pepa.gr/ έχει εξαγγείλη τα παρακάτω brevet.

1) 30 Ιανουαρίου : Ελευσίνα-Νεμέα-Ελευσίνα (200km)
2) 27 Φεβρουαρίου : Ελευσίνα-Άστρος-Ελευσίνα (300km)
3) 27 Μαρτίου : Brevet Πύργου (200km)
4) 16-17 Απριλίου : Γύρος Κορινθιακού Κόλπου (400km)
5) 21-25 Μαΐου : Γύρος Πελοποννήσου (1000km)
6) 12 Ιουνίου : Θερμο-Καρπενήσι-Θερμο (200km)
7) 3 Ιουλίου : Brevet Χίου (200km)
8) 4 Σεπτεμβρίου : Brevet Λάρισας (200km)
9) 30 Οκτωβρίου : Brevet Χαλκίδας (200km)

Το brevet του Πύργου πλέον είναι θεσμός, σειρά έχει και η Χαλκίδα που παρά τις δυσκολίες του φετεινού γύρου, o κόσμος φαίνεται να το ζητάει.
Για πρώτη φορά θα έχουμε σε Χίο και Λάρισα και αναμένονται με πολύ ενδιαφέρον.
Το πρώτο 200άρι της χρονιάς προσφέρεται για όποιον αρχάριο θέλει να πάρει το βάπτσμα του πυρός.
Ενας καλός λόγος για να δοκιμάσει κάποιος ήδη σχετικά έμπειρος με αρκετά χιλιόμετρα στα πόδια του, αλλά άπειρος στα brevet, είναι η ύπαρξη του προαστιακού, έτσι ακόμη και Κόρινθο αν κάποιος δεν αντέχει άλλο πλέον, μπορεί άνετα να επιστρέψει με το τραίνο, αφού πρώτα ειδοποιήσει την οργάνωση.
Το δεύτερο 200άρι δεν προσφέρεται και τόσο για αρχάριους , καθώς τα συνεχόμενα υψομετρικά θα προκαλέσουν τα αγύμνατσα πόδια.
Το μοναδικό 300άρι της χρονιάς προσφέρει ότι και το πρώτο 200άρι με λίγο μεγαλύτερη δόση σε ομορφιά τοπίου αλλά και κούραση.

Οσοι κατέχουν ήδη τα 3 brevet που πρηγήθηκαν, τότε το 400άρι θα είναι μια καλή ευκαιρία να διαπιστώσεται ότι όλα γίνονται, αρκεί πόδια και μυαλό να συνεργάζονται.
Οπως και να’χει και μόνο ότι θα έχετε κάνει τον Γύρο του Κορινθιακού Κόλπου με ποδήλατο, είναι ενας καλός λόγος για να νοιώθει κάποιος περήφανος.

Για τέλος έχουμε το 1.000άρι.
Το κερασάκι στην Τούρτα.
Εξυπακούεται ότι ψυχή, μυαλό και σώμα, είναι διατεθειμένα και αντικειμενικά έτοιμα να κάνουν τον Γύρο της Πελοποννήσου, πάνω σε ενα ποδήλατο.

Τα brevet είναι δοκιμασία ψυχής και νού.

Οσοι τα επιχειρούν, κολλάνε για τα καλά.

Αν σε τρώει η ιδέα να δοκιμάσεις, μην διστάζεις, οι άνθρωποι που ασχολούνται με τα brevet είναι καταπληκτικοί και θα σε βοηθήσουν, βοήθησε όμως και σύ τον εαυτό σου με ενα απλό τέστ.
Ξεκίνα απο Γλυφάδα και μέσω παραλιακής φτάσε Σούνιο και τέλος επέστρεψε Γλυφάδα.
Ή διαδρομή είναι κάπου 100 χλμ. , αν δείς στο όργανο ότι έχεις μέση ωριαία πάνω απο 25 χλμ. στο τέλος της βόλτας, τότε είσαι έτοιμος να πάρεις μέρος στο πρώτο brevet.

Οταν με το καλό έρθεις μην ξεχάσεις, οτι δεν μετράει η πρωτιά, μετράει να περάσεις καλά, να το ευχαριστηθείς και να τερματίσεις σε ενα λογικό χρόνο.
Απαραίτητα μαζί σου θα πρέπει να βρίσκονται σαμπρέλες, λάστιχο, φυσικά εργαλεία, μια αλουμινοκουβέρτα, fenistil gel, φαγητό που μπορείς να μεταφέρεις και το έχεις δοκιμάσει οτι σε βοηθαέι.
Να περιμένεις οτι θα έχεις κάψει στο τέλος μιας βόλτας 200 χιλιομέτρων κάπου 8-9.000 θερμίδες, οπότε φρόντισε ανάλογα.

Σχεδόν όλες οι κούρσες έχουν χώρο για δύο υδροδοχεία, εκμεταλλέυσου τον για 2 παγούρια με 750 ml χωρητικότητας το καθένα, ποτέ δεν ξέρεις.

Επίσης εχω τύχει σε χαλασμένη βάση αμπούλας διξειδίου για αυτό μια πανάλαφρη τρόμπα επιβάλεται, όπως και το αντανακλαστικό γιλέκο και τα φώτα.

Αρκετοί παλιοί και γνώστες, στίς κούρσες τους τοποθετούν σχάρες, κάτι ξέρουν αυτοί.

Αν τα πόδια σας μουδιάσουν, μεταφέρετε τίς βάσεις (cleats) 1-2 εκατοστά πρός τα πίσω, έτσι βγάζετε την πάσχουσα περιοχή απο τον άξονα της πίεσης, επίσης ανα τακτά χρονικά διαστήματα, να τραβάτε το πετάλι με το πόδι σας πρός τα επάνω, εννοείται ότι έχεται ανοιχτή φόρμα στο παπούτσι και οχι σκληρά και στενά αγωνιστικά, εδω προέχει η άνεση.
Για το τιμόνι υπάρχουν αφρώδη υλικά που ανακουφίζουν τα χέρια απο τούς μικροκραδασμούς.

Τα μαξιλαράκια (chamoix) των κολάν τα πλένουμε με ανιμικροβιακό σαπούνι, κάποιο ρίχνουν ακόμη και betadine , επίσης καλό είναι να έχουμε μαζί μας κρέμα (erythromycin gel ή cetavlon) για τα ευαίσθητα οπίσθια μας αφού ρωτήσουμε πρώτα τον φαρμακοποιό μας.

Γενικά να προτιμήστε μια σκληρή σέλα, καθώς συνήθως η απαλή και αφρώδης είναι για λίγα μόνο χιλιόμετρα.

Τουλάχιστον την προηγούμενη νύχτα νε έχετε κοιμηθεί ενα 8ωρο, με ενα γερό πρωϊνό να ακολουθεί.

Ταλέντο, εκπαίδευση και ψυχολογική προετοιμασία, θα φέρουν απίστευτα αποτελέσματα.

Καλή προετοιμασία και καλές βόλτες.

1 σχόλιο: