Δευτέρα, 29 Νοεμβρίου 2010

Brembo σε Kawasaki Z 750

Ένα Kawasaki Z 750 μπορεί να περηφανεύεται για τον κινητήρα του, όμως από φρένα, αναρτήσεις και πλαίσιο δεν μπορεί να σταθεί πλάι στον Ευρωπαϊκό ανταγωνισμό
Ξεκίνησα λοιπόν από την απλούστερη και φθηνότερη κίνηση για ένα καλύτερο αποτέλεσμα.
Υπόψιν ότι μια μοτοσυκλέτα απαιτεί το καλύτερο που μπορούμε να την προικίσουμε, μιας και κρίνεται η ζωή μας.
Η ύπαρξη ABS μας αφήνει χαλαρούς, πιστεύοντας ότι τα ηλεκτρικά αρκούν, καθώς και σώζουν και βελτιώνουν.
Παραμένει όμως ζωηρή η ανάγκη για περισσότερη "αίσθηση" στο μπροστινό φρένο φυσικά .
Η Λύση είναι μία...
Λοιπόν τα Nissin ταξιδεύουν για την Χαλυβουργική (μην ξεχνάμε και την ανακύκλωση), ενώ μια Brembo τα αντικατέστησε.
Μιλάμε για μια ακτινική τρόμπα (όχι δεν είναι η ακαριαία σε αντιδράσεις και πανάκριβη RCS 19 των 350 ευρώ ), η οποία κοστίζει μόλις 150 ευρώ, μαζί με το υποχρεωτικό ρακοράκι - σωληνάκι υψηλής (άλλα 40 ευρώ) που μπήκε, μιας και το εργοστάσιο είχε βάλει τον σωλήνα με τόσο μήκος, που όταν τοποθετήθηκε η νέα τρόμπα, δεν μπορούσε απλά να πάει στη θέση της για ένα εκατοστό !!!! , αυτό είναι παράδειγμα μακροοικονομίας, για να μην πούμε άλλη λέξη.
Εννοείτε βέβαια ότι απο μια Brembo δεν παίρνετε τίποτα περισσότερο από αυτό που φαντάζεστε ότι μπορεί να κάνει μια δαφνοστεφανωμένη κορυφαία εταιρία στον χώρο της πέδησης.
Άμεσα είδα μια βελτίωση της τάξης του 30 %.
Ονειρα με Ducati Streetfighter εσείς βλέπετε ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου