Κυριακή 22 Μαΐου 2011

ABS και εξαέρωση

Πάει καιρός που στην προσπάθεια για βελτίωση του μπροστινού φρένου της μηχανής μου, άλλαξα την μπροστινή τρόμπα.
Εκτοτε και κατά διαστήματα με βασάνιζε το άναμμα της ενδεικτικής λυχνίας για το ABS.
Τι σε μάγισσες το πήγα, τι σε χαρτορίχτρες, αυτό συνέχιζε να ανάβει όποτε το θυμόταν κι όποτε ήθελε.
Φυσικά, αν έκανες το λάθος να οδηγείς στη βροχή με tank bag, δηλαδή χωρίς οπτική επαφή με την λυχνία του abs, τότε μπορούσες εύκολα και αναπάντεχα να γίνεις ιδιοκτήτης οικοπέδου ή ακόμη χειρότερα να συναντήσεις τούς προγόνους σου.
Πήγα σε ειδικούς, μπήκα σε φόρουμ, με στείλανε και σε ακόμη πιο ειδικούς και εξουσιοδοτημένους, βρέθηκα να αλλάζω αισθητήρες, παρόλο που το μαγικό κομπιούτερ δεν μπορούσε να ανιχνεύσει που ακριβώς βρίσκεται το πρόβλημα και μου ανάβει το λαμπάκι.
Η μονάδα ήταν πανάκριβη για να την ξηλώσω, οπότε αποφάσισα ότι μάλλον θα ζούσα με αυτό το πρόβλημα.
Ο από μηχανής θεός βρέθηκε στο πρόσωπο του φίλου μου του Μήτσου από τον Αλμυρό, που όταν του είπα το βάσανό μου, θυμήθηκε παρόμοιες αναφορές από κάποιους ιδιοκτήτες bmw όσο και κάποια τεχνική οδηγία από την kawasaki Αμερικής, η οποία ανέφερε ως λύση......την καλή εξαέρωση του κυκλώματος των φρένων......
Μου φάνηκε δύσκολο τόσοι έμπειροι και εξουσιοδοτημένοι να μην ξέρουν τίποτα και να είναι κάτι τόσο απλό.
Την επομένη κατεβαίνω στο κατάστημα του Κ. Λύκου (Dirty) Μεσογείων 37, μου κάνει μια πλήρη εξαέρωση, πληρώνω το ποσό των 25 ευρώ, και το πρόβλημα τέλος....έτσι απλά.

Την επόμενη φορά που θα τύχει να σας αναβοσβήνει το λαμπάκι πριν το πάτε στον εξουσιοδοτημένο για πειράματα, κάντε μια εξαέρωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου