Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

Ιστιοπλοϊα στο Ιόνιο

Μόλις ξεπροβόδισα την οικογένεια του αδερφού μου με αφετηρία το Φάληρο για ολιγοήμερες διακοπές στα νησιά του Ιονίου.
Πατέρας και Μάνα ιστιοπλόοι, η κόρη αραχτή και ένα υπέροχο ταξίδι ξεκινάει.
Το ζευγάρι είναι φανατικοί χρήστες του πανιού, ανήκουν σε αυτούς που θεωρούν την μηχανή άχρηστη εφεύρεση .
Το κακό είναι που ενώ αρχικά η δική μου κόρη δυστροπούσε και βαριόταν να ανέβει στο σκάφος τελικά όταν ήρθε η ώρα να κατέβουμε, δεν μπορούσα να την βγάλω έξω, αναγκάστηκα να της τάξω μελλοντικό ταξίδι.
Πλανεύτρα η θάλασσα, σίγουρα πράματα.
Εγώ πάλι μόνο το κούνημα της μηχανής με ευχαριστεί, αν και δεν την μπορώ την θάλασσα, εν τούτοις ένα ταξιδάκι σε όμορφα μέρη δεν θα μου κακόπεφτε.
Ισως κάποτε το δοκιμάσω.
Εμαθα και τι θα πεί stavento....μμμ ναι ο υπήνεμος άνεμος ή τα μπέρδεψα ?
Αγαπημένη μου φαμίλια καλό σας ταξίδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου